Gambar Kim Jong Kook Di KLIA

Assalam. First of all aku nak cakap 'Welcome to Malaysia, Kookie's'. Dekat TL twitter kecoh pasal ahli Running Man datang Malaysia dan yang paling menggembirakan dan tak boleh blah, Kim Jong Kook siap naik trending worldwide menggunakan hashtag #WelcomeToMalaysiaKJK dan #KimJongKook. Haaa kelas kau KJK. Tapi berita yang tak baiknya dia datang seorang je, tak bawa ahli yang lain. It's ok kalau gitu sebab aku cuma die fans of KJK je. HAHAHA. Dalam Running Man semua aku minat tapi yang paling aku adore ialah Kim Jong Kook. Actually dia tak handsome pun tapi sebab 6 pack, gaya rambut and kekuatan dia tu kot yang buat dia nampak kacak gila kat mata peminat, nak ll peminat macam aku ni. Cehwah! First time aku rasa excited. 

Dengar cerita dia dah selamat sampai di Malaysia, Alhamdulillah dan kemudiannya akan dibawa oleh New Pro Star, PMO Entertainment dan Running Into The Sun untuk menyertai Malaysia Showcase 2013 bertempat di Pusat Konvensyen HGH, Sentul, Kuala Lumpur. Jealousnya even dia dah dekat Malaysia pun still aku tak boleh pergi walhal Sentul and Cheras tak ada lha jauh sangt. Tak nak cerita banyak, jom tengok gambar ll Kim Jong Kook di Lapangan Terbang Incheon dan KLIA. Tahu korang tak sabar.






















SILA BERHENTI DARI MEMBUNTANGKAN MATA! HAHAHA


Awesome kan? Untung lha polis, pramugara, pramugari dan fans. Envying you ok! By the way, selamat menikmati pemandangan indah di Malaysia ini dan semoga semuanya berjalan dengan lancar. Dah selamat pergi and nanti selamat balik ke Korea pula. Siapa yang dapat pergi jumpa KJK ni jangan lupa upload gambar dalam blog, peminat setia nak tengok ni. HAHAHAHA. Kalau nak gambar lebih lanjut, sila ll lha cek sendiri di akaun twitter anda sebab aku rasa twitter lebih laju dari yang lain. Bye! :D


Nota mata : Sumber gambar dari twitter.com




4 comments:

ezyra taharin said...

untung laa mereka kan..kita hnya mmpu tgk je

fyna said...

oh...tidak!! tidak!! dia dah mai dah. memang suka dengan KJK nih. ngeeeee~

Anasyg said...

kemain lagi pramugara tu - isyh -jelo

Unknown said...

peminat RunningMan jugak kah...? hehhehe.. the Tiger!!! Commander Kin Jong kook...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you for visit my blog.Alright reserved by Syahira Adisa