Gambar Interview Kim Jong Kook Di One FM

Assalam. Yep fenomena Kim Jong Kook ni memang tak habis dari semalam lagi. Buktinya sehingga hari ini still ada Hashtag #WelcomeToMalaysiaKJK dan #KimJongKook di Trending World Wide. Gila kan penangan Kookie's ni. Aku lebih suka panggil nama panggilan dia kookie's because of dia sendiri lebih suka orang panggil kookie's berbanding komander. Ok baik lha tak nak cerita panjang, malam semalam aku scrolled twitter menggunakan hashtag #KimJongKook. Ternyata Kim Jong Kook telah di'interview' oleh DJ di One FM. Bertuah DJ's tersebut! 

One FM ni radio Cina kan? So semua fans dia dengar One FM semalam semata nak dengar Kookie's punya suara dan loghat mat saleh dia tu. Bila DJ tu cakap, tak ada sorang pun faham aku rasa. HAHAHA. Actually aku tak pernah expect yang Kookie's ni boleh cakap mat saleh sebab kalau dalam Running Man, bila ada part cakap Mat Saleh dia macam blank je. Bila dengar balik interview dia dekat youtube, memang dia pandai cakap mat saleh walaupun dia kata speaking dia teruk. No no no, he speak very well malah lebih baik dari aku speaking even ada loghat ll korea sikit. Itu normal but at least he's trying. Thumbs up! Terpanjang pula mukadimah, ok jom check it out gambar ll Kookie's semasa di'interview' di One FM. 



















Ada berita baik untuk korang. If korang terlepas untuk mendengar sesi interview Kookie's di One FM, dekat bawah ni ada 2 video interview Kookie's which means ada Part 1 dan Part 2. Korang boleh dengar apa soalan yang ditanya oleh DJ tersebut. But yang paling bestnya, Kookie's ni selain menjaga badan dia, dia juga tak merokok dan pemabuk. Ok highlight point. Agak ll bila ahli Running Man yang lain na datang erk? Kookie's kata berkemungkinan 29 September tapi tak sure betul atau tidak tarikh tersebut. Sama ll lha kita tunggu.








Setakat ni je yang aku boleh kongsi dengan korang. Esok last Kookie's ada kat Malaysia. Sedih juga sebenarnya. Jangan lupa showcase pukul 8 malam ni. Yang pergi tu tolong ll lha share gambar key. Nak tengok juga. HAHAHA. Baik lha, kookie's ll juga. Kaum Adam jangan lupa pergi solat Jumaat key. Terima kasih membaca entry. Bye! =)


Nota mata : Sumber gambar dari One FM dan sumber video dari youtube.com





2 comments:

purplelicios said...

kookie oppa ! english dy ok la.. spe yg pndai2 tu heee. well hrp2 RM dtg mlysia. kan !

Liling said...

minat dia ke ? follow you ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you for visit my blog.Alright reserved by Syahira Adisa