Review Blog - Part 4

Assalam. Ada tinggal 2 blogger lagi yang akan aku review. Target hanya 3 orang blogger je, tapi terlebih so memang akan bersambung secara part by part. Macam mana dengan blogger ll yang direview untuk Part 3 tu? Agak awesome kan? Jangan habis membaca lagi sebab ada 2 blogger yang tinggal. Siapa pula 2 orang blogger yang bertuah untuk direview kali ini? Teruskan pembacaan anda!






Blogger yang akan direview kali ni memang agak unik sedikit berbanding yang lain. Hazirah Muslim ialah blogger yang berusia 13 tahun dan mempunyai followers seramai 673. Apa yang unik? Yep sebab aku rasa adik ni die fans of animasi. Tengok header pun dah tahu and post ll beliau pun kebanyakannya cerita pasal animasi dan gambar ll yang digunakan dalam entry pun kebanyakannya gambar jenis animasi. Amboii kemain adik ni peminat setia betul. Jom ke blog beliau, tekan banner key. 






Finally dah sampai ke blogger terakhir yang akan direview. Akhir dah? Tsk tsk tsk. Comel pula aku tengok adik tu. Siapa blogger terakhir ni? Yep Syasya Husnina namanya. Berumur 14 tahun dan blog adik ni agak ke polka dot gitu tapi bukan kepada background yang digunakan. Mempunyai 191 followers dan bestnya blog ni sebab dia ada review serba sedikit tentang novel ll yang telah dibelinya. So kaki novel, tunggu apa lagi? Boleh lha tekan header beliau tu. 

Alhamdulillah, selesai sudah sesi mengreview ke 5 5 blogger untuk part 3 dan part 4. Sekali lagi aku nak cakap terima kasih pada yang sudi drop comments. So blog ll korang akan direview selama 2 hari di group facebook. Aku sudah pun membloglistkan blog korang pada kotak bertanda (^^) dan sila lha check link memasing. Korang akan dibloglist selama seminggu bermula pada tarikh hari ini sehingga lha errr tolong kira sendiri. HAHAHA. Gurau. Terima kasih baca entry dan jangan lupa blogrunning serta follow blog ll mereka ini key. Bila kaunter review blog akan dibuka lagi? Tungguuuuuuuuuu. Bye! =)


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you for visit my blog.Alright reserved by Syahira Adisa