FOLLOWER BERTUAH #555

Assalam
keyy entry kali ni menarik sikit sebab first time buat
eh apa cerita ni?
sha tak buat segmen and tak ping pun kat group?
toksah dok pong pang pong pang tau
sebab memang aku tak buadd segmen pun
insyaallah dah terfikir nak buadd
cuma dalam proses lagi
follower kali ini dikatakan bertuah kerana apa?
sebab dia follower yang ke #555
memang lha num tu cantik tapi bukan itu sebabnya
kejap lagi aku cerita kenapa
by the way jom kita usha sapa yang kena!

Haaa ini dia adik FYEIZAH ANUAR
yelah adik sebab dia batch '98
DP dia berkaca mata and looks like dia tengah memikirkan something
hihihi kidding >_<
so dengan baik hatinya lha kan
apa kata kita review blog dia and tingkatkan traffic blog dia
aku baru je usha usha blog dia tadi
by the way dia ada sediakan BG yang comey loteyy untuk korang
kalau nak BG tu
mai lha singgah kat blog dia
jangan lupa follow sekali tau
blog dia memang cute sangat dengan serba pink (:
'eh sama lha dengan BG aku'
-oh-

Alright so kenapa aku cakap dia bertuah?
sebab follower ke #555 ni
number '5' tu adalah salah satu dari number phone aku
korang faham tak maksud aku? hihihi
maxis ke digi ke tune talk ke tak yah lha mention kan
yang penting num 5 tuh adalah salah satu dari 7 number ke belakang
kira yang 01 tetttt tu tak kira lha
so dia ni memang bertuah lha hari ni
keyy sapa yang follow blog aku ni kalau terkena lagi
next entry akan dihupdatee terus
untuk follower keberapa lak ea?
ada lha dalam follower ke tu ke ek ke ni
hahaha tunggu je lha
jom BW!
sharing is caring 
kbai (:

MORE ON >>>>> THIS

8 comments:

Anasyg said...

ni yg nak unfollow dan follow balik - manalah tau no 666 plak kena, hehe -wah, follower dah 555 eah - tahniah, laju naek ^^,

Unknown said...

wah.. samelah. hritu pn baru bg pnghrgaan pada follower ke 555~ :)

syhrh said...

hahha.boleh boleh.nanti boleh hupdatee kalau terpilih.
hihi.thanks btw (:

syhrh said...

yeke? hihihi.
tuh lha.kna bagi pghargaan gak en (:

Fyzah Anuar said...

Thank you akak Sha ^_^

vendoline said...

hahaha sebab ade no 5 je dlm fone..klau mcm tu...semua no la special kat no fone aku.haha semua ade.hehee tahniah ramai fol.lower

syhrh said...

pleasure dik (:

syhrh said...

haha.terima kasih.
yeke?
kikiki boleh lha buadd penghargaan jugak kan (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you for visit my blog.Alright reserved by Syahira Adisa