Gambar LIVE Showcase Kim Jong Kook Di High Convention Centre, Sentul

Assalam. Dua hari ni blog aku dihujani dengan gambar ll Kim Jong Kook di Malaysia je kan. Harap jangan muak. For sure, mesti bersedih tak dapat pergi first showcase Kim Jong Kook dekat High Convention Centre, Sentul? Yep I'm one of them. Dari tadi cuma tengok New Update dari Twitter. Macam lifeless sangat. Twitter memang tak mengecewakan, setiap minit je pasti ada update mengenai Kim Jong Kook ni. Bukan selalu dia ke sini, normal lha kalau rakyat Malaysia jadi gila kejap nak ll yang perempuan. Jejaka Malaya jangan rasa tercabar ye. HAHAHA.

Alright aku nak share beberapa keping gambar Live yang diambil oleh peminat ll dan pihak yang terlibat yang telah datang sendiri ke High Convention Centre ni. First showcase Kim Jong Kook ini telah bermula pada pukul 8 tadi. Baca tweet nampak nya macam diorang dah gerak dan berkumpul sejak petang tadi. Dashyatnya korang. By the way, check it out gambar ll kat bawah ni sebentar.

























Dah puas dah tengok? HAHAHA. Actually yang aku letak ni sebahagian je dari sumber. Maybe ada lagi yang akan diupload. Korang boleh tengok insta ke, twitter ke, facebook ke and etc. Apa yang menarik ialah ciri ll perempuan yang Kim Jong Kook idamkan ialah rambut panjang, mata besar, warna kulit yang agak coklat, muka bulat dan pakai sneakers. Muka bulat? OMK, adakah saya? HAHAHA. Lagu ll yang dinyanyikan pula lagu wajib seperti loveable, men are all like that dan etc. Nanti mesti ada kat youtube punya showcase ni. Kena tunggu.

Setakat tu je yang aku nak share dengan korang. Kalau terlepas nak tengok gambar ll Kim Jong Kook di Malaysia, korang boleh tengok kat kotak 'babbles' di sidebar belah kanan. Tak dapat tengok showcase Kim Jong Kook pun takpe, janji kejap lagi Kim Jong Kook ada kat Running Man. Alright, thanks for reading. Selamat balik ke Korea ye Kim Jong Kook! Nanti datang lagi sekali bawa ahli Running Man yang lain pula. Bye! :D


Nota mata : Sumber gambar dari peminat dan pihak yang terlibat di twitter.com. Review blog akan dibuat ASAP. Tunggu!














1 comment:

Hanie Dew said...

Thanks for sharing.kite pun patah hati xdpt pegi..ooo....jong kook was so cute..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you for visit my blog.Alright reserved by Syahira Adisa