Review Blog - Part 1

Assalam! Yey tercapai juga hajat nak review blog kali ni, alhamdulillah. Fyi, ada 6 orang blogger yang drop comments kat comment box before aku umumkan tamat. Which means review blog ni ada 2 part ok. So this is the part one. But before tu, nak baca macam mana review blog ni boleh terjadi? Baca SINI. Dan jangan lupa baca SINUN juga untuk advertisement key. Alright, let's get it started.





Blogger pertama yang drop comment ialah Cik Bintang. Blog yang mempunyai seramai 731 followers ini mempunyai blog yang simple dan cheeky ll je. Apa yang menarik untuk diterjah ialah blogger ini ada menyediakan pembaca dengan satu novel yang bertajuk 'Jodoh Pilihan Nenek'. Aku rasa ini maybe novel karya sendiri sebab ada bersambung pula. By the way, it's a good thing right? Dan Cik Bintang juga ada buat something macam puisi untuk dibaca bersama. Wow, adik mesti suka Sastera Melayu kan. Keep it up dik. Jangan lupa key buat sambungan novel tu. Akak nak baca. (: Klik header untuk ke blog beliau.





Seterusnya ialah blogger yang bernama Afie Qaisarah. Aku kenal blogger ni sebab aku adalah salah seorang sponsor beliau semasa blogger ni launched satu GA 'My First 1st Giveaway By Anna'. Nak baca juga pasal GA tersebut? Ok klik SITU. Blog yang menggunakan tema warna ala ll pinky dan merah girlish gitu mempunyai followers seramai 457 followers. Blogger ini juga ada menyediakan freebies dan tuto untuk pembaca. Afie Qaisarah juga seorang pengedit blog. So if korang rasa interested nak suruh beliau edit, boleh lha pm beliau. Jangan pm aku pula ye. HAHAHA. Dan seperti Cik Bintang tadi, blogger ini juga turut menyediakan beberapa buah novel untuk tatapan para pembaca. Berbakatnya korang semua tulis novel ye. Good! Teruskan usaha. Klik header untuk ke blog Afie Qaisarah.





Last blogger untuk direview dalam Review Blog-Part 1 ialah Ikhmal Malique. Blogger ni rajin juga datang jenguk blog aku. Blog yang menggunakan background berwarna putih semulajadi ini memaparkan banyak info dan sumber kepada pembaca. If korang nak tengok Live Streaming bola ke, boleh lha jenguk blog beliau key. Mempunyai seramai 858 followers dan yang paling penting, belum berkahwin! HAHAHA. Jom blogwalking blog dia dengan tekan header kat atas tu.

Ok, selesai part 1. Selamat berblogwalking. Jangan lupa follow sekali blog diorang. Oh daebak! Part 2 akan menyusul nanti. Thanks for reading. Bye! (:












2 comments:

Unknown said...

haha. tqq.. jari tengah marathon ni untuk siapkan novel tuu.. doakann bintang. :D

Liling said...

bagus juga review-review ni.nnt dpt feed back ;)

done follow u. ;) mind followback ?

http://lovelynemo.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Thank you for visit my blog.Alright reserved by Syahira Adisa